امام کاظم علیه السلام در پاسخ این که اگر کسى (در نماز) قرائت را ترک کند حکمش چیست؟، فرمودند:
ان کان متعمدا فلا صلاة له، و ان کان نسى فلا باءس؛
اگر به عمد باشد، نمازش درست نیست و اگر از روى فراموشى باشد، اشکال ندارد.
بحارالانوار، ج 85، ص 44.
امام کاظم علیه السلام در پاسخ این که اگر کسى (در نماز) قرائت را ترک کند حکمش چیست؟، فرمودند:
ان کان متعمدا فلا صلاة له، و ان کان نسى فلا باءس؛
اگر به عمد باشد، نمازش درست نیست و اگر از روى فراموشى باشد، اشکال ندارد.
بحارالانوار، ج 85، ص 44.